maandag 18 februari 2019

Maandag fietstocht

Gistermiddag naar de kerk geweest, deze keer redelijk normale ritten. Het was weer erg rustig in de kerk.

Vanmorgen niet fit genoeg om naar Vught te gaan. Vertrok net voor 12:00 voor een rit naar Oud Empel en weer terug.

Boodschappen gedaan bij de Jumbo Lokerenpassage, ik had niet veel nodig.

Dadelijk om 15:30 naar de contactpoli.

Vandaag is mijn vader jarig, de planning is om vanavond naar Utrecht te gaan.

 
Gistermiddag koe bij hek 

 
Altijd bij elkaar in de buurt

 
Bekend punt
 
-----------------------------------------------------------------------------

 
Bij de buren op nummer 1 badkuip op straat
vandaar al die herrie

 
Maaspoort sports en events

 
Twintowers 1

 
Dierenartsen

 
Wanneer open en zo

 
Belangrijk punt je kan hier met de fiets naar het vuurpunt

 
Richting snelweg A2 
links richting Oud Empel
 
 
Moet je wel deze bocht nemen

 
Reclamebord behoorlijk groot

 
Hek open
Portaalmasten altijd geelgroen geweest?

 
Verdwijnpunt

 
Hier weer naar links

 
Hoogteverschil

 
Dit seizoen bomen weer geknot

 
Onder de A2 door, heb ik deze keer niet gedaan

 
Links Oud Empel

 
Stukje begraafplaats

 
Langs de dijk

 
Maasboulevard, auto/fietsbrug richting Hedel en spoorbrug 

 
Dit is nummer 2 oud huisje

 
Links naar beneden, en rechts over de dijk
richting Maasboulevard
Ik ging deze keer naar links

 
Kruispunt

 
Daar kwam ik vandaan

 
Die fietser moest ik volgen

 
Ballenbak kat en hond

 
Klein verzet

 
Noorderplas met brug 

 
Noorderplas met windmolen 

 
Van Zwietenpark / Noorderplas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.