maandag 4 februari 2019

Maandag bloedprikken en contactpoli

Ik moest om 8:00 nuchter verschijnen in Empel voor het bloedprikken, dat is gelukt.

Daarna niet alsnog nog naar Vught gegaan.

Veel moeten slapen, waarom snap ik niet.

Om 15:30 was ik bij de contactpoli,  verder normaal verlopen.

Via Orthen terug gereden.

Bij Willem en Ria gegeten en aan mijn damesfiets gewerkt. Is niet helemaal gelukt; er moet een andere achterderailleur op.


Rotonde bij de Twin Towers


Richting het Geerke


Nieuwe boom bij de klokkenlaan 


Contactpoli


Stukje kast


Pennen


Koffiebekers, melk, suiker en lepeltjes


Timing <=> Volgorde


Computerhoek


Kapstok


Buitenkant met balkons


Rotonde bij de Aartshertogenlaan


Viaduct bij de Weener XL


Weener XL


Andere kant
 

Ga hier bijna altijd onder de brug door


Begraafplaats Orthen


Theehuis


Groenendaal bij andere ingang


Beeld


Beetje hoogteverschil


Mijn kapper Rompert


3 supermarkten


Reclamezuil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.