dinsdag 5 februari 2019

Dinsdag zonder Adm Scholing

Ondanks het feit dat ik goed had geslapen was ik ik toch niet fit genoeg om naar de Adm Scholing te gaan.

Ben op tijd vertrokken naar de Lokerenpassage via een omweg, boodschappen kunnen doen.

Om 14:30 komt Petra mijn casemanager.

Vanavond nog badminton is de planning, maar dan moet ik wel goed uitgerust zijn.


Doornburgstede vlakbij huis


Parkeerplek bij het van Zwietenpark
Glasbakken en kledingbak 


Scoutinggebouw


Fietspad ouder dan de voetpaden


Oud en nieuw en kunstkoe


Bocht


Stuwtje


Treurwilg


Links fietspad rechts voetpad


Voetpaden bij stuwtje


Bij het bankje


Voorbij de T-splitsing


Brug bij Italië buurt 


3 soorten asfalt


Tweede brug


Ook nog Italië buurt


Treurwilg


Pjotr koffie gedronken


Jumbo vers sinaasappelsap


Lasagne en zo


Appels


Diverse pitten en zo


Peren


Sappen


Klantenservice Jumbo


Kaasboer


Maison van Engelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.