woensdag 20 februari 2019

Woensdag Tzorg en Adm Scholing

Gisteravond bij Esther geweest, binnenband fiets vervangen.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 medicijnen en berichten en 8:15 om op te staan want Claudia van Tzorg poetshulp komt rond 9:00. Complete was heb ik kunnen doen.

Daarna richting Adm Scholing gegaan, was daar op tijd. Rustig verlopen.

Via Makro, Rietveldenweg, Heineken en achter station terug gereden.  

Ik hoefde geen boodschappen te doen, ik had nog eten in huis.

 
Gistermiddag Groote Wielen bij Eshter 

 
Skate objecten vlakbij huis

 
Scoutinggebouw

 
Graaf van Solmsweg

 
Heijmans asfalt voertuig

 
Uitrit

 
Werk plek Adm Scholing

 
Heineken

 
Palletplein Heineken

 
Distributiecentrum Post.nl

 
Bij Ertveldplas brug verderop ga ik nog over

 
Terug kijkend

 
Royal Welshbrug braakliggend terrein

 
Sandd

 
Die brug verderop ben ik over geweest

 
Ruim voetpad

 
BBS Boschveld

 
Parousia kerk

 
Trapveldje

 
Raamwerk was me eerder niet opgevallen

 
Winkels

 
Pizza's

 
Buren

 
Nog meer

 
Apotheek west

 
Bij station

 
 
Kom hier vaak langs maar maak er weinig foto's van

 
Water in de stad

 
Voetpad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.