vrijdag 15 februari 2019

Vrijdag Vught en terug

Vanmorgen gelukkig redelijk normaal op kunnen staan.

Was tijdig aanwezig bij de Inpak/montage/WSD waar toen Maikel, Harold en Mardi aanwezig waren. Later kwamen er daar nog meer deelnemers bij; Inder wil ik hier graag noemen.

Deze keer moest ik kunststof slangen in elkaar zetten. Maar als afsluiting heb ik moeren geteld.

De pauze verliep goed, en ook de rit terug. Ik was naar de Action Vught geweest voor het eerst in mijn leven, omdat er een lamp in de badkamer stuk was gegaan, ben geslaagd voor een nieuwe.

Daarna via de Bossche Broek richting huis gefietst. Stop moment bij de Sint Jan.

Onderweg een paar berichten gehad, en bij het Cementrum een telefoontje.

Bij het Stoepje koek gekocht en bij de Pjotr Abdul ff gesproken.

Ik erg blij en tevreden met het resultaat van vandaag. Dadelijk na de rust nog naar de Pjotr waar ik wellicht Henk voor de 12 keer daar weer ga ontmoeten.



Buitendijk nu weer eens met voldoende mooi licht


The road ahead is ............


Vroeger weggeefwinkel


Buren van de KwikFit


Daar kwam ik vandaan


Schuine gevel toch alweer lang aanwezig


Stedenwand photoshop


Steden aan elkaar geplakt


De Buurt vroeger veel langs gereden nu alweer lang 
niet meer precies daar langs gereden


Essent o.a. Heetmanplein


Vughterweg / Isabellalaan 


Speerwerper
(Gerard betekent dappere speerstrijder)


Vught evenementen


Slot er op


Stukje graffiti viaduct Taalstraat


Inpak; zwarte kunststof stukje vormen samen een slang 


Groen blokjes om het klikken makkelijker te maken 


Er waren er dus 3


Ongeveer op de helft


Naast elkaar voor de maat
Ongeveer 50 blokjes per slang


Snoepgoed


Van Harold mocht ik deze foto maken.  


Klaar bij de Action hier ben ik nog nooit geweest


Meertje bij de Crusifix


Tak met krokussen 


Hij hangt er nog


Zelfs insecten gezien het lijkt wel lente


Onbekende bocht; nooit geweest


Hoogteverschil slecht te zien


Bij de Bossche Broek misschien familie van
Gert Jan Segers fractievoorzitter van de Christen Unie


Zicht op de stad


Kunst bij de Sint Jan parkeergarage


De Sint Jan
Even door de knieën geeft leuk effect


Koek gekocht bij het Stoepje op de Markt
€1,- niet goedkoop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.