zondag 10 februari 2019

Zondag kerk en nat geworden

Heb vandaag onderweg besloten om mijn volledige regenkleding te benutten.

Dominee Alserda heeft in mijn boekje geschreven, het was een mooie dienst.

Veel ontmoetingen en veel berichten.

Terug via omweg gegaan, vanwege de regen minder foto's als ik zou kunnen maken, maar dat is juist goed zo'n regen-beperking.

Dadelijk ff rust en dan weer naar de kerk is de planning.


Foto van gisteren 16:29 
Icetea drink ik nooit bij de Pjotr
Ik zat naast Ko en een andere Gerard en 
de stamtafel was verder weer goed gevuld 

---------------------------------------------------------------------------


Kerk postvakken


Zicht op de kerkzaal


Kopjes staan netjes te wachten 


Mijn koffiemok met melk en suiker 


Hoek Bossche Hoeve
Vlakbij de kerk


Daar kwam ik vandaan


Bij het Engelenmeer tafel met brandplekken


Hier kun je het water ingaan


Hoever kun je hier kijken?


Dar kwam ik vandaan


Deze keer weer nar links


Loopt omhoog, daar kwam ik deze keer vandaan


Zig zag weg bij boerderij


Schip Vecht uit Dordrecht


Links rechtdoor
Rechts naar beneden en weer omhoog


Spuisluis Crevecoeur


Weg vlak daar bij


Maasboulevard


Waar die hekken voor zijn snap ik niet


Grote vlakte


Bocht, meanderende dijk 


Schip vaart dor de Maas


Monument


Daar moet ik heen


Nieuwbouw ben ik heel lang niet geweest


Bomen geknot en takkenzooi weggehaald


Daar kwam ik vandaan


Van Zwietenpark bankje regenboogstad


Asfalt nieuw


Redelijk wat wind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.