donderdag 7 februari 2019

Donderdag De Stijl en zo

De timing van vanmorgen vond ik lastig.

Toch was ik op tijd aanwezig bij De Stijl, daar was het relatief rustig.
Na een uur vertrokken voor de reis terug. Deze keer weer net even anders dan anders.

De baxterrol was geleverd maar zonder de nieuwe medicijnen; ga ik dadelijk voor bellen.

Als het goed is komt mijn vader nog vandaag.


3 flats met schuine gevels bij de Rompertsebaan


Daar kwam ik vandaan


Kapasalon Courage bij rotonde 


Aartshertogenlaan


Rotonde


Taxandriaplein


Bij de ingang van De Stijl


Binnenplaats van De Stijl 


Water opvang


Grijze kliko's


Willie speelde gitaar


Lectuur


Boek


Regels darten


Beetje donker


Weekmenu


Momfert de mol




Naar buiten kijkend


Koffer


Taxandriaplein


Ongebruikelijke hoek


Ik kwam uit de richting van de IJzeren vrouw plas


Deze keer geen kano in beeld


Richting Graafseweg


Achteringang Reinier van Arkel


Ziet er relatief nieuw uit


Trap bij hofje


Stukje Sint Jan net te zien


Hier kom ik niet vaak


Richting Hinthamerstraat


Vlak bij huis takkenzooi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.