zaterdag 9 februari 2019

Zaterdag fietstocht

Gisteravond bij Esther en Stefan geweest, er moest een tafel naar zolder.

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit, en dat heb ik dan ook niet gedaan.

Fietsroute richting chauffeurscafé Treurenburg en langs de Vriesoord, Praxis en de Lokeenpassage geweest.

Gelukkig droog, wel veel wind.

Vandaag verder weinig plannen misschien nog even naar de Pjotr.


Gisteravond pizza bij Esther


Sofie kat van Esther  


Chips en drop gisteren gekocht


Vlinders hangen al heel lang aan de schuurmuur


Redelijk veel wind


Maaspoortweg


Daar ging ik heen 


Daar kwam ik vandaan


5 x 2 = 10 geknotte bomen


Richting dorp Oud Empel 


Dijk bij Oud Empel


Waarom die borden hier staan weet ik niet


Bocht in appartementen
 

Maasboulevard


Spoorbrug


Koffie gedronken bij chauffeurscafé Treurenburg


Richting Hedel


Staat er al heel erg lang


Plas naam onbekend


Na het spoor


Vriesoord behoorlijk groot


Weg naast het spoor


Ik ben hier samen met mijn vader donderdag nog geweest


Fietspad


Deze brug zal ik nooit gebruiken - als het aan mij ligt -


Glijbaan


Anjer, Petunia en Lavendel vallei


Gebouw relatief nieuw


Autoband speel toestel


Bloemist Lokerenpassage


Groente en fruit


Meloenen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.