zaterdag 2 februari 2019

Zaterdag rust; geen vader wel boodschappen

Omdat ik nog erg moe was toen de wekker ging ben ik niet naar de eendenkooi geweest.

Mijn vader belde laat af ivm ziekte van mijn moeder.

Bijna de hele dag geregend, maar toen ik buiten was heb ik daar geen last van gehad gelukkig.

Bij de Lokerenpassage kwam ik Wim en Janny tegen.

Vandaag minder foto's van buiten, wel meer foto's van binnen.


Glasbak; blauwe bierflesje maar bij de groene gegooid


Weinig auto's


Geen weer om rond de plas te lopen


Soort tribune


Zitplaatsen


Jumbo bloemen


Nog meer


Concurrent overzijde


Boeket


Kaas etc handel
daarachter de Pjotr niets gedronken vandaag


Keurslager


Voor de BBQ


Kruidvat A


Kruidvat B


Kruidvat C


Kruidvat D


Kruidvat E


Kruidvat F


Hakkenbar


Sleutels


 Laptop en zo


Portemonnees


Sleutelhangers voetbal


Voor je schoenen


Om zolen pas te maken


Winkelwagen Jumbo te water


Weinig wind


Brug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.