zaterdag 23 februari 2019

Zaterdag repaircafé Vught

Ik hoefde er niet zo heel vroeg uit vanmorgen. Ondanks dat dat ik aardig moe was toch geweest, achteraf een goed besluit.

Drukke dag gehad veel fietsen gemaakt samen met Jos, Frits en eventjes Willem.

De lunch was weer goed georganiseerd.

De rit terug ging ook goed, bij de Bossche Broek eventjes op een bank gezeten.

Bij de Jumbo Lokerenpassage eten en toetje gehaald.

Bij de Pjotr maar even geweest, gepraat met Vera.

Nieuwe veters voor mijn werkschoenen gekocht.

 
Aartshertogenlaan Mavo

 
Buitendijk

 
World Skate Center

 
Witte gebouw nu bewoont denk ik

 
Brug bij Heetmanplein

 
Stuw

 
Vroeger Chalet Royal

 
Ook dit is 's-Hertogenbosch zonder bergen

 
Repaircafé Vught
Weverij terrein zorgpark Voorburg 

 
Volgens mij splinternieuw

 
Tafel met inhoud

 
Lunch bij oude brandweerkazerne

 
Borrel plank

 
Koetje

 
Koeling

 
Soepen

 
Vitrinekast

 
Een hart van (g)hou(d)t

 
Divers

 
Houtspullen

 
Boterham

 
Fornuis speelgoed

 
Andere tafel

 
Schilderij

 
Kapstok

 
Stoel magazijn Weverij

 
Magazijn met daarachter veel boeken

 
Geld tellen
 
 
Selfie bij Christusbeeld Boxtelseweg

 
Krokussen nog in bloei

 
Schrammetje hand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.