maandag 31 december 2018

Laatste maandag van 2018

Vandaag ging de wekker om 7:15 voldoende tijd om te vertrekken naar Vught. Het was nog wel aardig donker maar ja daar valt me te leven.

Aangekomen bij de kantine waar de fietsenmakerij onder valt moest ik alles stoelen rond de grote tafel omdraaien en allemaal goed op de grond zetten.

Ik had de nieuwe multimeter en batterijen meegenomen, en kreeg uiteindelijk mijn geld toch terug.

Uitgelegd hoe de multimeter werkt, band geplakt en aan standaarden gewerkt.

Via de Bossche Broek terug naar huis gereden, bij de Supercoop Buitenpepersedreef boodschappen gedaan.

Dadelijk nog naar contactpoli voor de laatste keer dit jaar. 

Eerste foto Boxtelseweg  te Vught


Watertoren Voorburg


Vlag nog niet helemaal opgehangen


Kas en insectenhotel


Band plakken heel klein gaatje


Veger en blik
Compressor
Radiator
Brandblusser
Slijpsteen
Banden
Bankschroef
Werkbank
Bezem


Andere hoek


Bovenste doos is van de nieuwe multimeter.


Nieuwe batterijen 


Water weer aanvullen van de emmer
Er zat een hoop zand onderin heb ik weg gegooid


Weer kuikens onder de lamp


Bladblazer


Merkwaardige huishoudtrap met afvalemmer zak


Schoonmaak artikelen schop snap ik niet


Vlag nu wel goed hangend


Watertoren uit een andere hoek


Weverij gebouw


Weinig mensen of verkeer


Pauw zonder Witteman op bank niet van lening


Er kwam water uit de slang


Kippen en kalkoen 


Pauw en kip


Onder de watertoren


Boom omgezaagd ketelhuis en oude brandweerkazerne


Standaarden


Belangrijke plek voor mij, moeilijk uit te leggen wat er dan dan zo bijzonder aan is 


Paardenveld ze waren bezig met vuurwerk


Hier hoef ik gelukkig niet langs


Bossche Broek een stuk verder, dit stuk is nieuw


Hek staat open


Sint Jan Kathedraal in beeld


Bekend punt


Boodschappen


Nog meer


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.