woensdag 5 december 2018

Woensdag drukke dag

Vanmorgen moest ik om 9:00 bij Orthenseweg 56 zijn voor een somatische screening, dat is zeg maar een soort APK voor je lijf. Heel veel vragen moeten beantwoorden en gewicht, buikomvang en bloeddruk gemeten. Mijn BMI is iets aan de hoge kant, ik zou wat kilo's er af moeten hebben. Maar wel hetzelfde gebleven als vorig jaar.

De complete was kunnen doen.

Om 12:00 had ik een keukentafelgesprek van de WMO thuis, Petra mijn casemanager was er ook bij.

Daarna naar de Adm Scholing gereden. Daar verder normaal, op de terugrit mijn regenkleding aan gedaan. Via de Weenergroep en Maaspoortweg naar de Lokerenpassage gereden. Cassis gedronken bij de Pjotr en daarna friet speciaal bij de vlaamse frietenbakker.

Dela Rompertsebaan nieuwe houten gedeelte blijkbaar nog niet klaar


Rompertsebaan, kom hier vaak langs


Koffie, thee en chocomel apparaat 
Fact team N/W somatische screening


Wachtruimte klok hing nog niet


Wachtruimte


Van Zwietenpark
Na het keukentafelgesprek richting Adm Scholing


Noorderplas


Daar kwam ik vandaan


Langs de snelweg A59 Maasoeverpad


Akker al omgeploegd


Bekend punt


Rechts Engelen 


Zig zag weg 


Caravanstalling en zo


Mooi gesnoeid aan de overkant


Onder hoogspanning


Keerpunt voor vrachtwagens


Stalen balk ligt er nog steeds


Graaf van Solmsweg


Soort laken is er al eens af geweest 


Nog enige ruimte


Adm Scholing lamp soort papier heeft niets met aardlagen te maken


Bij een brug


Viaduct, kom ik vaker langs


Cafetaria A


Cafetaria B


Cafetaria C


Cafetaria D


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.