donderdag 27 december 2018

Donderdag De Stijl en zo

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit, maar was bijna vergeten om de wasmachine te starten.

Rond 10:00 vertrok ik richting De Stijl, die gelukkig nog open was, alleen wat rustiger dan anders. Toch wel goede gesprekken gehad.

Rond 11:30 vertrok ik weer, om via een gebruikelijke omweg naar huis te rijden. Bij de Supercoop melk gekocht. Thuis eerst de schone was afgehaald en ingeruimd, ook mijn sporttas al ingepakt. Daarna de natte schone was opgehangen.

Vandaag verder weinig plannen, misschien nog even nar de Lokerenpassage.

Rompertsebaan / Zevenhondtseweg


Daar moet ik heen


Jeroen Bosch College


De Stijl binnenplaats


Ik wist niet dat er 3 vuurkorven / tafels waren


Rechts gitaarles Dorus


Hier kan ik tegenwoordig mijn fiets zetten


Bar Stijl


Clementine was er niet


BD Magazine


Kerstboom


Tv met videorecorder waarom hier weet ik niet


Tijdschriften hoek


Wensboom


Bloemstukje


Momfert  de mol


Hinthamereinde


Platenzaak


Daar kwam ik vandaan


Bij de Zuid Willemsvaart


Ophaalbrug


Bij wijnhandel


Tegenover Reinier van Arkel achteringang


Deze


En dit de hoofdingang Bethaniëstraat 2


Bij hofje


Idem


Beeld bij hofje


Jheronimus Bosch Artcenter


In de schaduw


Bij De Fijnproever cafetaria, lang niet geweest


Steiger bij carnavalsmuseum


Oeteldonk carnavals museum


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.