vrijdag 14 december 2018

Vrijdag Zoopark Overloon dierentuin

Gisteren rond 16:00 in Vught Voorburg stenen hut weverij aanwezig. Chinese maaltijd, er waren ongeveer 30 mensen. Het was lekker en gezellig

Vanmorgen moest ik John volgens afspraak om 8:00 bellen. Uiteindelijk best lang moeten wachten voordat hij er was. Maar het is gelukt, en na de koffie onderweg naar Overloon.

Na de ingang kwamen we gelijk in de buurt van de dromedarissen. 
Waarschijnlijk liepen we ergens waar dat niet de bedoeling was. De beesten kwamen wel erg dichtbij, waarschijnlijk het mannetje pakte mijn muts af met zijn bek en gooide me op de grond. Gelukkig niet erg hard, maar ik schrok natuurlijk wel. Ik snap nog niet precies waarom we daar konden lopen misschien een hek gemist of zo. John vond het hilarisch.

Verder op ons gemak alle dieren gezien die er waren.

Terug gereden naar 's-Hertogenbosch, niet bij de Pjotr gegeten ivm besloten feest maar chinees eten gehaald en thuis gegeten.

Samen tv gekeken voordat John vertrok.

Gisteravond bij begin maaltijd 


Koffie er bij


Tafel woonkamer


Ramen wassen overkant


Plus Overloon broodjes gekocht


Na ingang dierentuin


Kangaroo 


Hier mochten wij waarschijnlijk niet lopen


Hier nog rustig


Vlak voordat hij mijn muts pakte 
en me tegen de grond gooide 


Kroeskop pelikaan 


Aapje





Halverwege het park


John aan het lezen





Ringstaart Maki 





Oude stadsbus


Kun je zitten


John lezend


Leeuwen vlakbij, zo dichtbij waren we 
nog nooit geweest en ze brulden ook indrukwekkend 


Koning der dieren vlakbij


Ze hadden hier alleen mannetjesleeuwen 


Giraffes staan binnnen


Aap


Cheeta er waren 3 vrouwtjes



Aan het eten


Afrikaanse wilde hond


Idem




Idem


Kamelen


(*)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.