dinsdag 4 december 2018

Dinsdag Adm Scholing en terug

Gistermiddag contactpoli gehad, duurde een uur. Na het eten werd de hoofdpijn weer erger en heb ik  een heel stuk van de avond op bed door gebracht. Vanwege de misselijkheid ook geen medicatie gebruikt.

Vanmorgen werd ik op tijd weer wakker en was ik weer fit.

Naar de Adm Scholing gefietst, was op tijd, en ik kwam o.a. Ton weer tegen.

Via de Helftheuvelpassage teug gereden, ik kwam een aantal bekenden tegen waaronder de man van het Repaircafé die ik kabouter noem.

Verder beetje omgereden bij het station en zo.

Dadelijk om 16:00 komt Petra casemanager.

Vanavond badminton

Geen regen vandaag


Tosti ijzer AS 


Lamellen voor fiets


Deze ruimte is niet voor mij


Helftheuvelpassage


Vers Inn


Grote binnenruimte


Ontploffingsgevaar


Huisje van zwarte piet 


Bloemenwinkel


Dienbladen en zo


Plumeaus 


Tegen het ijs


Hoeslakens


Groenteboer


Tomaten en zo


Nooit eerder op de foto


Fitness toestel uitgetest 


Doorlopende weg


Bij het water


Oud militairen


Laan met populieren


En zo wat meer zijkanten


Achter station


Jan de Groot, Bossche Bollen


Station met draak


Bossche kelders


Douwe Egberts 
hier nog nooit koffie gedronken


Lange mast


Binnenstad


Diverse publicaties


Roeivereniging ze waren bezig met een roeikano


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.