dinsdag 18 december 2018

Dinsdag Adm Scholing en zo

De dag begon redelijk normaal, fit genoeg om te vertrekken.

Onderweg kwam Anneke van IVT met haar ligfiets tegen bij de verkeerslichten Rietveldenweg. We konden samen een stukje samen fietsen. Ik stel dit soort ontmoetingen op prijs. 

De Adm Scholing verliep aardig goed verder, Gerda had een plan voor de WMO gereed moest ik mijn handtekening onder zetten.

De terugrit ging ook goed via de Helftheuvelpassage geen ontmoetingen.

Pas bijna bij huis even mevrouw de Jong gesproken we stopten even op het fietspad.

Gistermiddag 16:56 let op de maan bij de schoorsteen
dit is bij de buren


Graaf van Solmsweg toen het nog niet goed licht was.


Hedikhuizerweg 7b Demarrage


Achterkant 


Geboortekaartje


Mahjong waarschijnlijk van Gerda


Is al geweest


Tv's en apparatuur te koop


Zonnebrillen in de aanbieding


Spec Savers


Hier kom ik zelden


Stukje flat


Parkeerschijf onder de aandacht


Schoolbusje


Jumbo; deze keer niet binnen geweest


Ook niets te drinken besteld


Handyman? Ik weet het niet zeker


Autopoetsmiddelen


HG diverse soorten


Koptelefoons


Ook voor kinderen


KW1C personeelsingang


Bij de Simon Stevinweg


Oranje plastic afval relatief nieuw


Achter station


Apotheek west


Van Lanschot bij station


Emmaplein


Shanghai chinees en Barnies kipcorner


Tango Aartshertogenlaan


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.