donderdag 6 december 2018

Donderdag De Stijl

Redelijk normaal op kunnen staan, de wekker ging om 8:00 en 9:30 want ik moest eerst naar de bloedafgiftepost en daarna nar de Stijl. Het was heel erg rustig ik miste bijvoorbeeld Trudy, Gerhardus en Jacques. 

Na De Stijl gebruikelijke omweg genomen.

Moest even bij de Jumbo zijn voor deodorant en een maaltijd.

Vanmiddag rond 15:30 ontmoetingsgroep bij De Stijl, mijn vader komt niet vandaag.

Bloedafnamepost van binnen


Bij de ingang


Ook bij de ingang


Fiets parkeerplek


Sint Teunislaan


Dela Rompertsebaan houten gedeelte blijkbaar gereed


De Stijl binnenplaats


Volle kliko


Carpe Diem pluk de dag


Cor van Rooi Plantsoen


Touwtje laat ik deze keer zitten


Zetel zit prima


Vensterbank met egeltje


Gitaar


Uitzicht vanaf de zetel


Watertoren


Kano in de bocht


Bij het café 't Engeltje


Nog niet eerder geweest


Hier wel


Watertoren beneden horeca boven woningen


Bijzondere plek hierachter was ik opgenomen 
Bethaniëstraat opname gedeeltes


Iets naar links


Vroeger kerk nu Jheronimus Bosch art center


Binnentuin


Kunst met globe en zwemmers


Deze staat er nog niet zolang
ik vind deze mooier dan de voorganger


Links of rechts?


Richting Epigoon en zo


Opbouw frame grote kerstboom middenin de Lokerenpassage


Idem


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.