zondag 23 december 2018

Zondag divers

Gistermiddag kwam mijn vader rond 14:30 toen was ik nog bezig met kaarten schrijven, mijn vader heeft geholpen met de postzegels plakken.

Samen boodschappen gedaan en gekookt en gegeten.

Vanmorgen ging om 8:00 en 8:15 de wekker, veel berichten maar het ging aardig goed. Ook John wakker kunnen bellen.

FF tv kunnen kijken, het ging o.a. over Drs. P. de liedjesmaker 95 geworden 13 jun 2015 overleden Heinz Hermann Polzer.

Deze dag ging goed van start, Abdul zei bij de Lokerenpassage dat ik er beter uitzag dan gisteren, en zo voelt het ook.

Gistermiddag 20 kaarten geschreven, adressen met etiketten


----------------------------------------------------------

Transformatorhuisje


Bekend punt


Toen nog droog


Zig zag weg vanmorgen niet gebruikt


Brug bij het Vutterpad


Zijkant Sligro


Dierenweide hertje


Hek Bossche Hoeve dierenweide


Na de kerkdienst regen dus beperkt met foto's maken


Hier wel droog 


Bord Engelen


Viaduct


Gedeelte in het midden noem ik rommelterrein 
met struisvogel en ezels en zo 


ChauffeurscafĂ© Treurenburg vrachtwagen parkeer terrein 


Dit is de tweede


Gesloten vandaag, reden onbekend


Afvalcontainer achter café


Nog meer hekken en zo
www.summerpowernights.nl


FF droog, begin Maasboulevard


Viaduct spoor boven 


Oud Empel begraafplaats


Kapel begraafplaats kon hier iets schrijven in het boek


Ik denk een Mariabeeld


Spaanse vlag aan de muur 
de link met Spanje snap ik niet precies


Ingang begraafplaats


Lokerenpassage open


Supermarkt


Richting Pjotr 


Shoeby tafel, bij de AH wilde muizen gekocht


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.