dinsdag 25 december 2018

Dinsdag eerste kerstdag

De dag begon aardig normaal niet veel bijzonderheden.

Op tijd naar de kerk vertrokken, er waren daar al een aantal mensen aanwezig voordat ik kwam.

Ik kreeg te horen dat ik in de ontvangstcommissie zit, dus mensen welkom heten. Dat vond ik leuk om te doen.

Mooie kerst kerkdienst, met leuke kindermomenten.. 

Er waren veel gasten in de kerk en ook veel mensen elders, dat hoort bij kerst.

Via Orthen terug gereden dat vond ik leuk ook voor de foto's.

Ik kan overwegen om vandaag weer op pad te gaan.

Transformatorhuisje van Zwietenpark 


Andere kant


Ingang van Zwietenpark


Omron plas, gedeeltelijk nog riet


Water bij de paardenweide


A59 viaduct


Markant punt hier dus weer stil kunnen staan
Maasoeverpad tussen paal 37 en 38 


Daar kwam ik vandaan


Water komt hier omhoog, alleen vandaag beetje weinig


GSM mast


Dieze brug A59


Rooster tussen de 2 delen 


Symmetrie


Zicht  op water


Kom hier zeer vaak langs, maar dit bord nooit eerder op de foto 


Bij hoogspanning


Bij Rietveldenweg 


Bij Ruwekampweg Sligro


Gras en Groen voorbij hier Kruiskampsingel


GKV kerk 4e advent kaars brandend geweest


Kansel


Doopvont


2 verschillende tijdschriften


Snoep, kruidnoten, brood en koffie


Keerpunt links kun je naar beneden, heb ik gedaan.


Woonboten ziet er wat rommelig uit


Houtril 


Daar kwam ik vandaan


Diezebrug van ongebruikelijke kant


Bij Orthen


Wildroosters gepasseerd


Trein naar het noorden, overweg nu alleen nog 
per fiets of te voet te gebruiken


Zo ziet het er dan uit


Hoogspanning verdeel station Orthen


Bocht in beeld


Beetje vreemd huis  


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.