dinsdag 25 december 2018

Dinsdag 2e sessie Noorderkroon

Na publiceren van de 1e sessie vandaag weer vertrokken voor de 2e ronde.

Zat ruim in de tijd en het weer bleef goed.

Rond de Ploossche plas gefietst en daarna binnen bij de Noorderkroon koffie met gebak gehad. 

En weer richting huis, ik ben tevreden met alles.

Plas nog aan de Maaspoortkant zicht op de Poort 
Plas heeft geen naam op Google Maps
In de buurt van de Weddestede


Hier moest ik onder de A59 door


In het midden dat zwarte vlak is de Noorderkroon


Hier wat dichterbij


Schapen


Bokjes en andere dieren


Ik ben rond de Ploossche plas gefietst


Hier ook al water


A2 geluidswal met stuw in het midden


Aan de andere kant


Bankje


Om te voetballen soort JOP (Jeugd Opvang Plek)


Publiek met graffiti 


Graffiti op de hoek


Om de hoek


Soort tag (handtekening)


Afvalbak


Andere hoek


Voetballen met uitzicht op de plas


Steiger


Bankje voor
Het komt zoals het komt
het gaat zoals het gaat


Achterkant


Binnen bij de Noorderkroon koffie met gebak


Hal Noorderkroon 


RVS bankje en zo


Buiten zitten nu geen pretje


Mooie armaturen verlichting


Bij de Ploosschehof


Soort Molukse kerk


Balkweg staat er op dit viaduct de A59


(*)

1 opmerking:

  1. Ik kan ook zelf reageren, doe ik niet vaak.

    Al met al tevreden, nu ff ontspannen.

    Fijne dag voor wie dit leest en tot later.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.