vrijdag 28 december 2018

Vrijdag paar sessies

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit gelukkig. Had om 12:00 afgesproken met Esther en daar was ik op tijd aanwezig, ze had nog bezoek van Ad. Beetje koffie gedronken en gekeken naar de bediening van haar tv. Dat lukte gelukkig wel.

Haar simkaart zat niet goed in har mobiel, had een soort rand nodig anders past het niet goed.

Het was wel even leuk om haar thuis te ontmoeten. 4 1/5 maand opgenomen geweest.

Daarna in afwachting van Petra mijn casemanager, ze belde dat ze later kwam, en verwachte ook nog en telefoontje maar we konden ondertussen wel een stukje lopen. Even met Willem kunnen praten en een ronde in  het park gelopen.

Daarna nog even naar de Lokerenpassage geweest Henk, Petra en Carol ontmoet.

Tussendoor allerlei berichten.

Relativeren belangrijk, maar in het nu leven ook; elke dag is een cadeau.

Ballorig het Geerke vlakbij
vroeger Avonturenland

Twintower


Twintower aan de overkant


Empel rotonde


Daar kwam ik vandaan


Daar moest ik heen


Eigentijdsch


Begonnen met de bouw van een bedrijf


Maxima kanaal


Hoe deze brug heet weet ik niet


Terugkijkend


Vreemde plek om te sporten


Deze brug neem ik meestal alleen terug


Hof bij Esther


Rotonde voor snelverkeer, doet me denken aan de berenkuil in Utrecht


Plas achter bij Willem en Ria 
Petra was er bij al bellend 


Koeien


Koe aan de overkant


Vroeger kon je hier door lopen


Treurwilg nu zonder blad


Daar kwam ik vandaan


Jumbo gidsen


Tijdschriften


Energy Mix tussen puzzelboekjes


Koffieautomaat


Weinig boodschappen voor mij vandaag


Zeeman


Zeeman overzicht


Bollen wol


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.