zaterdag 15 december 2018

Zaterdag rustig

Ik heb overwogen om naar de eendenkooi te gaan om te werken, maar was toch nog te moe.
Veel berichten gekregen maar op tijd vertrokken voor een fietstocht.

Rond de plas gefietst en daarna plastic afval weggedaan en koffie bij Pjotr gedronken. Ik sprak Hanneke even.

Dadelijk komt mijn vader is de bedoeling.

Kruispunt


Rechts


Ander kruispunt
links wildrooster
Rechtdoor brug en speeltuin
Rechts richting andere brug  


Het vriest


Honden uit ren veld


Relatief nieuw


Pas klaar


Speeltuin


Bankje rond boom


Brug relatief nieuw


2 bruggen zonder leuning
1 met leuning
1 grote brug bij stuwtje
Slecht zichtbaar


Bomen takken afgezaagd


Nog meer


Nog in de buurt van de speeltuin


Dit riet staat er nog wel


Aangelegd voor vissers denk ik


Rechts onverhard gedeelte, heb ik deze ronde niet voor gekozen


Hoezo deze geel?


Voor mij bekend terrein


De andere JOP (Jeugd Opvang Plek) 


Dit asfalt ligt er al iets langer


Meeuwen op steiger


Bankjes


Noorderplas


Hoogbouw; bovenin kun je denk ik heel ver kijken


Links voetpad met rozen deze keer gewoon over fietspad


Pjotr bierkaart


Pjotr grote koffie


Hier kun je een kaart schrijven voor in de grote kerstboom


($)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.