vrijdag 21 december 2018

Vrijdag Vught

Het ging niet makkelijk, maar ik zat op tijd op de fiets, regenkleding wel vereist.

Was er relatief vroeg.

Deze ronde grote zwarte bouten tellen en inpakken.

Het regende nog steeds toen ik vertrok daarom van de terugrit weinig foto's.

Via de markt Maaspoort en Pjotr terug naar de fiets gelopen.

Kapstok van Inpak


Handschoenen nodig want er zit olie op de zwarte bouten


Dozen genoeg


Kerststal met veel hooi 


Witte dozen


Beetje overzicht


10 per doosje


Even handschoenen uit gedaan 


Bij de natte groep


Nog meer dozen


Plakband automaat had ik nodig


Hier met deze dozen niet gewerkt


Pallets


Grote en kleine dozen


5 x 10 is 50 per doos tellen


Hier was Maikel mee bezig


Bij Tango Aartshertogenlaan 's-Hertogenbosch


Alweer een tijd geen werkzaamheden meer


Willibrordkerk


Epigoon


Stoepje bakker


Koeken, ik had en roomboterpunt gekocht en op gegeten


Bloemen afdeling


Milieukar


Richting Kleurrijk


Deze brug passeer ik heel vaak 


Parkeerplek bij het Geerke 


Eerst naar beneden en dan omhoog


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.