woensdag 26 december 2018

Woensdag 2e kerstdag Utrecht

Vanmorgen normaal op kunnen staan, ik moest naar het station fietsen, om 9:08 ging de trein. Overstappen in de bus en het laatste stukje lopen naar het huis van mijn ouders.

Samen de lunch gehad en een stukje gewandeld naar mijn oude basisschool.

Gesjoeld, gepraat en gegeten en weer richting huis.

Vlotte reis terug gehad. rond 21:15 alweer thuis.

Weinig wind vandaag en droog


Huiskamer Utrecht


Uitzicht


Keuken


Eettafel


Placemat oud geld


Kan muziek uit komen


Miniaturen


Dak, ze wonen 8 hoog


Mijn oude basisschool


Oortlaan


Speeltoestel stond er in mijn tijd niet


In / uitgang


Plein lijkt kleiner


Aan de achterkant van de school


Overweg vlakbij komt zelden een trein


Diverse richtingen


Stalen brugleuning met eendjes er uit 


Iets verder


Apart pand


Mijn ouders liepen voorop hier


Bis komt vaker voor in Utrecht


Vuurdoorn


Achterkant huis ouders 


Ook vlakbij


Sjoelbak er bij gehaald


Nog meer miniaturen


Maaltijd


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.