maandag 24 december 2018

Maandag rustig

Gistermiddag gewoon naar de kerk geweest.

Hoefde er vandaag na 8:00 niet gelijk uit. Pas laat vertrokken naar het winkelcentrum. Best druk; iedereen daar nog gauw kerstinkopen doen. Via de Praxis terug gereden.

Bij de Jumbo stroopwafels, toetje en gebak gekocht. 

Kwam in het park André en Marjon, mijn achterburen tegen.

Belangrijk punt voor mij halverwege het Maasoeverpad
Deze keer stond ik bewust even stil hier
Lantaarnpaal 37 met zicht op greppel


In de kerk bril op tijdschrift


Fiets


Nog niet oud misschien half jaar, heb ik gebouwd zien worden


Speelplek kom ik vaak langs


Ingang Jumbo Lokerenpassage A


Ook bij de ingang B


Ingang C


Achteringang laden en lossen Jumbo zelden op de foto


Stukje Lokerenpassage met koepel


Etos


Wat is hier nu fotogeniek op?


Groentewinkel A


Groentewinkel B


Groentewinkel C


De Schans kom ik vaak voor badminton
en soms de apotheek 


Langs de Maaspoortweg


Steigers nog niet weg


Hier wel


Hotel


Praxis hier draaide ik om


Brug tegenover Praxis gebruik ik bijna nooit


Hoe noem je dit? Prieeltje?


Brug rechts hier nog steeds riet


Winters tafereel


Noorderplas


Flats bij Noorderplas


Pas vernieuwd


Idem


Kunst ik noem het en paard of koe of viervoeter


Mokkagebak met koffie


(#)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.