zondag 30 december 2018

Zondag ter kerke geweest

De dag begon redelijk goed, blijkbaar goed geslapen.
Kon even tv kijken maar niet lang, kon een stukje van Hour of Power zien.

Was tijdig in de kerk, ik was via de Groningenlaan gereden.

We hadden dominee Holsappel uit Sliedrecht, hij herkende me nog van anderhalf jaar geleden. En hij heeft voor de dienst in mijn boekje geschreven.

De dienst was goed en de gesprekken daarna ook.

Via een omweg naar huis gefietst, op plekken geweest was ik heel lang niet geweest was.

Vanmiddag weer naar de kerk, wegens ziekte wordt er dan gelezen.

A59 Diezebrug


Opslag


Zig zag weg


Weg rechts loopt iets omhoog


Begin of einde van het Vutterpad


Ziet er netjes uit


Richting einde Vutterpad, hier kwam de man uit Bokhoven voorbij


Waarom staat deze motor hier?


Geen foto's van de kerk

Bossche hoeve kippen


Deze loopt buiten het hek 


Verzameling kippen en haan


Richting Vlijmen, daar moet ik heen 


Bij het Engelenmeer


Verder op heet het "De Locatie" in Vlijmen


Relatief nieuw gebouw ze waren weer bezig met hondentraining


Houten tafel met brandplekken


Hier kun je het water in, maar is nu te koud


Nog steeds Engelenmeer


Detail afvalbak


Wandelknooppunt


Gewaarschuwd


Wanneer is deze boom afgezaagd?


Begin / einde Vutterpad vandaag beide in beeld


Daarachter iets met politie, maar geen Vogelstraat 
misschien iets van de provincie of zo 


Rommelig terrein grote boot weggehaald, 
ik zag geen ezeltjes wel een struisvogel


Bij de dijk


Grazerij de Driekant windmolen in zicht


Daarachter de koeien


Bij een erf


Genie afdeling bij Treurenburg


Transformatorhuisje voor bovenleiding 
(vermoed ik) 
Vol met graffiti, hoelang al weet ik niet  


Onderdoorgang fiets/snelverkeer 


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.