dinsdag 1 januari 2019

2019 eerste dinsdag

Voor iedereen de beste wensen voor 2019!

Gisteravond niet naar de kerk geweest, teveel hoofdpijn.

Ik kon Marcel en Joëlle, Janny en Willem en Ria gelukkig nieuw jaar wensen.

Kreeg al veel nieuwjaarswensen ook per Whatsapp en Facebook.

Vandaag rustig begonnen ik was aardig moe. Een stuk kunnen fietsen via o.a. de ophaalbrug bij Henriëttewaard. In Oud Empel deed een grote groep mee aan de nieuwjaarsduik in de Maas.

Vanaf dit jaar ga ik hier de teksten onder de foto's plaatsen, zal wel even wennen zijn.


Plas bij Noorderplas


Fietspad


Omron plas


Links paardenweide


Engelen


Diezebrug A59 / maasoeverpad / Graaf van Solmsweg


Schip bij Engelen


Soort kasteel


Einde Engelen


Stukje sluis Henriëttewaard


Sluisdeuren


Sluiswachtershuisje


Leeg


Aanlegsteiger


Onverhard fietspad


Splitsing Dieze


Dit huis zie ik meestal van de andere kant


Ophaalbrug


Soort hobbel


2011


Dieze


Legervoertuigen


Lantaarnpaal


Parkeerplek Chauffeurscafé Treurenburg


Fietspad Treurenburg


Maasboulevard


Zicht op spoorbrug


Lachende Vis omkleden nieuwjaarsduik in de maas
 

Hier kom ik zelden


Het was mooi weer; droog


Empel bij de dijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.