donderdag 10 januari 2019

Donderdag Cementrum en Stijl

Moest vandaag op tijd opstaan, want ik moest om 8:15 bij het Cementrum bij Willem zijn voor mijn damesfiets. De onderdelen die nodig waren opgezocht maar nog niet kunnen monteren, dat komt nog.

Daarna weer even naar huis gereden en pas daarna op de gewone tijd naar De Stijl gereden.
Daar is het redelijk normaal verlopen.
Daarna gebruikelijke omweg naar huis gehad.

Als het goed is komt mijn vader vanmiddag.


Mijn gebruikelijke ontbijt Energy mix met melk


Cementrum kapstok


Waar die nummers op slaan begrijp ik niet


Ruim


Mijn fiets in de takels


Onderdelen bij elkaar


Taxandriaplein bij ingang De Stijl


Hondje zocht baasje


Gitaren en fauteuil 


Richting keuken


Overzicht


Ik liep niet tegen de lamp


Chips met koffie


Boterham met ham en theedoos


Spreuk met bloemstuk
 

Buurman en buurman niet storen


Steekwagen, mobkar, strijkijzer, kolomboor, munttelefoon en doos 


Klein hoogteverschil


Interessant uit diverse hoeken


Richting watertoren


Hinthamereinde


Idem


Andere kant op


Binnnenplaats


Balkons


Kunst met bank niet van lening


Iets verderop
  

Bord was me nooit opgevallen


Vlakbij huis, dakbedekking relatief nieuw 


Richting Klokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.