zaterdag 26 januari 2019

Zaterdag Repair Café Vught

Ik hoefde niet heel vroeg op te staan. Willem bracht me per auto naar Vught.

Het was met de fietsen relatief rustig, de elektro mannen hadden meer werk.

De lunch was weer goed verzorgd. Als ontmoeting  kan ik Marjolein vermelden die ken ik nog van Adm Scholing een half jaar geleden. Verder geen buitengewone gesprekken gehad.

Daarna rond 16:00 een soort van evaluatie met bier, wijn, sap en fris en hapjes in de stenen hut. Ik heb heel wat toastjes gesmeerd.

De rit terug ging verder goed. Ik had maar weinig trek over dus het blik tomatensoep nog niet leeg gemaakt, kan alsnog.

Voel me niet super moe, dus deze dag rustig afronden is de planning.


Theedoos Stenen Hut 


Cadeaudoosjes


Twee werkplekken met pc's Stenen Hut 


Achter de bar


Schoenenkast


Kuffels


Copieer / printmachine, hier zat Peter 


Nog meer schoenen  


Hier zaten platte kartonnen dozen en zo in 
 

Gereedschap en warme gebakjes


Gereedschap van Jos


Kerstboom nog niets veranderd


Er komen steeds meer boeken bij


Tafel elektro


Loep en zo


Kast van Frits


Singer naaimachine al heel oud


Soort machine voor leer


Simon and Garfunkel en meer LP's


Platenspeler


Boeken


Al wat gedateerd


Meer boeken


Lunch soort gehaktbal meer er was veel meer te krijgen


Oude bandrecorder


Onderdelen


Machine voor leer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.