woensdag 2 januari 2019

Woensdag was en Adm Scholing

Vanmorgen geen Tzorg poetshulp, die komt pas volgende week weer.

Wel de complete was kunnen doen, vuile was in de machine, inruimen schone was en ophangen natte was.

Moest wel rustig aan doen, want echt fit voelde ik me niet.

Was op tijd aanwezig bij de Hedikhuizerweg 7b Adm Scholing, Gerda was nog met vakantie daarom hadden we Hannie. Verder klein clubje aanwezigen.

Via de Helftheuvelpassage naar huis gereden. Klein beetje gegeten en gedronken. Daarna wou ik naar de Pjotr maar die is dicht tot 10 januari wist ik niet.

Deze ronde weer soep gehad.

Gesproken met John hij liep in het ziekenhuis van Zwolle.


Omron plas


Bocht bij paardenweide


Lang geleden (ongeveer 2 jaar) zat hier een trap


De dijk


Sligro winkelwagens


Overkant


Overburen Staples Office Center


Samsung ben ik ooit binnen geweest 


Ruwekampweg


Fietsen achter lamellen


Hoekje Demarrage 
 

Pauze tafel


Slagerij


Ze zoeken nog personeel


Stukje Helftheuvelpassage


Op een hoek 


Vers Inn


Knuffels


Kinderboeken


Groen A4 vel gekocht voor kaartjes blogadres


The Phone House


Lokerenpassage stroopwafels en soep


Tot 10 januari Pjotr dicht


Stukje Lokerenpassage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.