vrijdag 11 januari 2019

Vrijdag Vught en markt

Gisteren mijn vader geweest, ansichtkaarten gekocht, samen gekookt en gegeten en nieuwe verjaardagskalender ingevuld. 

Vanmorgen ging de wekker om 7:15 rond 7:45 zat ik op de fiets in het donker.

Regenkleding nodig gehad, maar voor de helft hield de regen op gelukkig.

Rustige Inpak gehad, wel veel kunnen doen.

De rit terug ging goed, korte route gekozen en niet direct naar huis, maar via de Lokerenpassage en de markt en zo.

1 koek gekocht met kers was lekker.

Daarna naar huis gegaan.

Vanmiddag wil ik nog even naar de Pjotr ik heb nog een bon te besteden.


Eerste foto Heetmanplein Essent en zo


Regenkleding uit handschoenen tijdelijke plek


Telwerk, moeren deze ronde


Toen zat de doos nog vol


Kruizen gevouwen


Dozen ongevouwen op pallet


Hier al bijna 12 dozen met 100 moeren per doos klaar
Uiteindelijk rond de 18 dozen gevuld en dicht gemaakt met etiket en zo.  


Doosjes ooit wit geweest voor 10 moeren per doos 


40 geplaatst


Glorieuxlaan Vught


Ik noem dit het zusterhuis


Boxtelseweg het Christusbeeld weer eens op de foto


Raadhuis Vught


Daar tegenover


Stadhuis Vught


Brabant Service Station
Geen auto's geparkeerd
Vlaggen snap ik niet


Hek dicht richting van der Valk "De Witte"


Het andere Christusbeeld 


Riet staat er nog


Pontje en gemaal


Vanaf de fietsbrug bij de Bastionder


America Today kleding geloof ik, weet niet of ik ooit binnen ben geweest


Rotonde Aartshertogenlaan / Rompertsebaan


Ze waren hout aan het laden


T-splitsing wegen van Zwietenpark 


Is dit altijd blauw geweest?


Bakkerij het Stoepje 


Nog meer marktkramen


Stoepje


Groenteboer Lokerenpassage


Parkeerplek vrachtwagen het Geerke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.