woensdag 23 januari 2019

Woensdag druk gehad

Om 8:00 ging de wekker, en ik ben gelijk na de medicatie mijn bed gaan afhalen en de oude in de was gedaan. Bijna mijn sportkleding vergeten maar net op tijd uit de keuken gehaald.

Rond 10:00 zou Claudia komen maar het werd iets eerder maar toen draaide de was al en de schone was al ingeruimd.

Om 12:15 moest ik vertrekken richting Adm Scholing en ik kwam daar op tijd aan.

Beetje hoofdpijn daarom maar 2 paracetamols ingenomen.

Terug via de Zandzuigerstraat gereden, moest deze keer gedeeltelijk aan de andere kant fietsen.

Via Orthen en de SuperCoop Rompertsebaan  gereden, kleine boodschappen gedaan.

Papier kliko binnen in de schuur gezet, en toen naar de Pjotr geweest.

Patat en kroket gegeten bij FF Friet, had een bon ter waarde van €5,- gekregen van Carol.


Draaibrug eendenkooi


Fietspad mooi schoon


Gras nog en beetje te zien


Uitzicht AdmScholing


Werkplek


Aan deze kant van de weg sta ik normaal nooit


Ook mooi schoon fietspad


Bij de Trierbrug Brabant Hallen


Bij de Ertveldplas


Over het water


Hier nog geen ijs


Nieuwe hal bezig met inrichten


Royal Welsh brug deze keer niet gebruikt


Ff wachten


Fietsers onder de weg door


Daar kwam ik vandaan


Weener XL zijkant
 

Begraafplaats Orthen 


Ketsheuvel bij begraafplaats


Kooikersweg


De Hooghe Clock
 

Bij de Klokkenlaan


Treurwilg


Flats bij bocht


Oud en nieuwbouw


Zwaan vertrok 


Pjotr 3 Peters, 2 Gerarden, 1 Vera en 1 Carol aan de stamtafel
Ik had een grote koffie


Ff Friet frietje speciaal en kroket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.