zaterdag 5 januari 2019

Zaterdag lange rit

Vanmorgen na de wekker van 8:00 medicijnen, berichten, was gestart, was afgehaald en ingeruimd.

Kon toen weer even rusten, daarna de natte schone was opgehangen en vertrokken ik had een route in mijn hoofd en dat is aardig gelukt. Eerst Willem gesproken en afspraak gemaakt, daarna plastic afval gedumpt. Toen naar de Jumbo Lokerenpasage gelopen en 2 grote flessen vloeibaar wasmiddel gekocht.   

Daarna vertrokken via de Maaspoortweg en verder en langs de begraafplaats Orthen gereden.

Via de Rompertsebaan weer richting huis.

In afwachting van mijn vader die komt vanmiddag als het goed is.


Opvouwen en inruimen schone was


Glasbak


Restafval?


Plastic afval


Zeeman net binnen


Leuke plek voor je fiets


Kunst bij rotonde


Ingang Lokerenpassage hier kom ik zelden


Troelstradreef, bushalte, elektronisch bord deed het niet 


Tango Maaspoortweg


Hek bij voetbalvelden


Hoe oud zijn die bomen?


Total tankstation


Kerk


Belangrijk punt links fietspad in


Groenendaal begraafplaats Orthen


Meerdere fietsen kunnen hier parkeren


Bocht blijft mooi




Fietspad naar beneden Rompertsebaan SuperCoop 


Brug over


Heb ik leeg zien staan


De Hooghe Clock hoofdingang

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.