dinsdag 15 januari 2019

Dinsdag rust

Vanmorgen niet fit genoeg om naar de Adm Scholing te gaan, heb me bij Gerda afgemeld.

Rond 12:00 gaan aankleden, scheren en eten. Daarna een stukje gefietst en daarna bij de Pjotr een warme chocomel gedronken. Ik zat aan tafel bij Ko en Toos.

Dadelijk komt Petra om 16:00 en daarna vanavond badminton mits ik me goed voel.

Morgenochtend fiets repareren bij Willem.


Vlakbij huis zicht op snelweg


Weg naar de Maaspoorthal


Apart huis


Ingang links bowlen rechts sporthal


Maaspoort sports & events


Hek ziet er nieuw uit
 

Dierenkliniek Maaspoort 


Richting Empel onder de A2 door


Daar kwam ik vandaan


Maashoeve iets met verkeersborden gemeente 


Dierenkliniek uit een andere hoek


Belangrijk punt


Maashoeve en dierenkliniek op 1 foto


T splitsing


Hek was vroeger ooit heel


Paden mooi schoon


Reclamezuil


Uit een andere hoek


Rood kroos op het water


Wie zet hier nu afval neer?


Nog meer rood kroos
 

Andere hoek vanaf dit punt lastig te lezen 


Geluidswal A59


Bokken aan het eten


Uitgezoomd


Bij basisschool bij kleurrijk


Speelveldje


Groenteboer Lokeren


Idem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.