zondag 13 januari 2019

Zondag kerkdienst en zo

Vanmorgen ging relatief moeilijk de timing was erg lastig deze ronde.

Maar ik ben op tijd aangekomen in de kerk. Dominee Wilschut uit Zwartsluis ging voor, hij heeft iets in  mijn boekje geschreven. En er was verkiezing van een nieuwe diaken, keus tussen Ate en Agnes; Agnes wordt de eerste vrouwelijke ambtsdrager in de GKV Den Bosch.

Daarna route via Orthen, het regende dus buiten iets minder foto's dan normaal.


Hier even droog, viaducten A59


Zig zag weg; rolluiken boerderij dicht


Het loopt hier naar beneden


Markante brug bij Vuterpad


Daar boven kwam ik vandaan


Zijkant Sigro


Eenrichtingsverkeer hier mag niemand in rijden


Kardinaal de Jongsingel bestaat ook in Utrecht


Interieur GKV kerk Evertsenstraat 35 


Asymmetrische spiegel


Bijbel in beeld


Tafelkleed en beker met lepeltjes mij onbekend


Zicht richting Engelen


A59 viaduct Graaf van Solmsweg


Detail viaduct  


Hetzelfde viaduct andere kant


Lukte net ivm regen en wind


In het midden het Heineken gebouw


Hier kom ik zelden 


Koeien ingezoomd


Oversteekplaats koeien


Deze spoorwegovergang gesloten voor autos


Transformatorhuis ivm bovenleiding met 
daarachter een hoogspaningsverdeelstation


Mercedes en 4x4


Ketsheuvel fort, deur stond wel open

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.