donderdag 17 januari 2019

Gisteren en vandaag

Gistermiddag nog naar de Adm Scholing geweest. Dat ging aardig goed. Daarna langs de Helftheuvelpassage gereden niet naar binnen geweest, dat bewaar ik voor de dinsdagmiddag. 

Daarna moest ik op de woensdagavond om 18:00 in Empel zijn om mee te eten bij familie Voogt.

Rond 19:45 kwamen we aan in de GKV kerk voor een soort gemeenteavond. Het ging bijvoorbeeld over het beroepingswerk en zo.

Vanmorgen (donderdag) moest ik de was starten.

Deze keer niet naar De Stijl geweest, dat is heel lang geleden dat ik daar op de donderdag afwezig was.

Ik was erg moe vandaag waarom weet ik niet.

Mijn vader belde laat af, ook toe aan rust.

Vandaag twee keer naar de Lokerenpassage geweest. De eerste keer ansichtkaart gekocht, en Abdul gesproken. De tweede keer bij de Pjotr iets gedronken met Petra, Vera, Donny en nog iemand.

Daarna boodschappen gehaald bij de Jumbo. 


Foto vervormd koeien van Zwietenpark 
ik telde er acht


Paardenweide  


Richting Maasoeverpad


Maasoeverpad het water stond hier vroeger
een heel stuk lager; zorgwekkend


Adm Scholing Hedikhuizerweg 7b magnetron 


In de buurt van roeivereniging Den Hartog

-----------------------------------------------------------------------------


Donderdag eerste foto van de Lokerenpassage 


Store 3 zit er nog niet heel lang


Pjotr Cassis


Bitter Lemon bon €5,- en bierkaart 


Lunch gerechten


Eten


Nagerechten


Voorkant kaart 


Jumbo sla en tomaten


Paprika's 


Rode peper


Chinese kool


Haring laten liggen


Puur natuur groentewinkel


Kinderen tot 8 jaar op de foto 


Folders


Nog meer info


Shoeby dames en kinderkleding


Paspop Shoeby


Kinderkleding Shoeby


Toilet lantaarnpaal in het midden van de raampje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.