maandag 7 januari 2019

Maandag deel twee

Dit is een beetje een rare dag.

Het voelt alsof ik me op onbekend terrein begeef.
Terwijl ik niet op een vreemde plek ben geweest.

Twee keer Aartshertogenlaan Sancta Maria Mavo geweest; vanochtend om 8:00 en vanmiddag om 15:30. Vanmorgen heb ik daar gebeld met mijn apotheek, de service apotheek Schansiel met José, ik heb poeder besteld Macrogol en Electrolyten tegen obstipatie 1 doos met 30 zakjes.

Bij de apotheek vanmiddag herkende José mij dat was leuk want ik wist haar naam nu ook te noemen toen ik de medicijnen in ontvangst mocht ontvangen.

Na even rust ben ik naar de contactpoli gereden. Daar diverse mensen de handen geschud en heb op de flip-over mogen schrijven.

Daarna naar de Rompertpassage gereden, ik ben bij de Blokker en de Jumbo geweest.

Thuis gekookt, gegeten en foto's gemaakt.


Aartshertogenlaan Sancta Maria Mavo
Deze keer bij licht


Deze tekst was van vandaag
Hanny, Misja, Rien, Petra en GvN opgeschreven
Lianne kwam turbo snel voorbij om de handen te schudden alleen


Deze maar iets aangepast groene tekst is nieuw
Heeft te maken met 3 kruizen 
licht tegenover donker
Grens <=> Vrij (discussiepunt)
Hoezo <=> Waarom
Paris <=> London van het lied "Streets of London"  


De maaltijd van vandaag rode bietjes, krieltjes en vlees.
De appel is voor morgen vandaag ananas opgemaakt.
Remia bak en braad ook nodig gehad. 


Merlot wijn op Vlieland placemat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.