dinsdag 29 januari 2019

Dinsdag Adm Scholing en zo

Gistermiddag niet naar de contactpoli geweest, dat is een grote uitzondering komt maar zeer zelden voor.

Vanmorgen op tijd bij de Adm Scholing aangeland. Geen schokkende dingen gebeurd. 

Via de Helftheuvelpassage naar de Jumbo Lokerenpassage gereden, fiets aan de andere kant geparkeerd.

Even tot net bij de Pjotr gelopen en toen naar de Jumbo gegaan met Mary.
Ik was daar aan het koffie drinken toen ik Martin van badminton van vroeger (ruim half jaar) tegenkwam. 


Omron plas


Bij de paardenweide


Graaf van Solmsweg; BAAC, Barten en andere bedrijven 


Barten grondverzet


PC aan het opstarten


Toilet Adm SCholing 


Plastic afval met kunstgras en kunstbloemen


Mijn afval paste er in


Helftheuvelpassage
Ik ben vergeten hoe deze winkel heet


Hoekje


Aan het einde van de gang toiletten; kom ik nooit 


Bij de opticiens 


Holland & Barrett


Bier openers in alle soorten en smaken


Zeeman


Wijnen


Big Bazar


Rustig


Hema batterijen


Kaarsen


Bomenlaan met klimtoren


Richting station


Emmaplein


Korte havenstraat, vroeger stond hier onze GKV kerk


Vroeger weggeefwinkel, bestemming nu onbekend


Steigers voor boten 


Pjotr leestafel


Bij de Maaspoortweg


Soort tribune nooit in gebruik gezien


Van dichtbij


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.