zondag 27 januari 2019

Zondag kerk en regen

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 8:15; deze keer kon ik een stukje Hour of Power op 5 zien.

Volgens de buienradar op mijn mobiel zou het net droog blijven, en dat klopte ook.

Kwam op tijd aan in de kerk.

In de kerk hadden we deze keer weer Heilig Avondmaal met een stukje brod en een slokje wijn als eucharistie, symbool voor het offer van Christus. Deze keer hadden we slechts 2 tafel rondes nodig.

Ik was van plan om de lange route terug te nemen, maar omdat het begon te regenen heb ik daar van af gezien.


Meetpunt grondwater bij het van Zwietenpark


Ff door de modder gegaan


Transformatorhuisje


Ik beschouw dit als hoofdingang van het park


Loopt iets omhoog


Bij de paardenweide


SPS zijgevel


Netjes gemaaid


Windmolen draaide niet hard


Roeiers in beeld


Bovenaan de brug


Zicht op de Graaf van Solmsweg


Vutterpad  SL Stagelight


A59 richting Waalwijk


Interieur GKV kerk

------------------------------------------------------------------------------
 

Bossche Hoeve Kruiskampsingel


Meanderflat met transformatorhuisje


Villa A


Villa B


Deze roofvogel in de hoek bij de Dammenlaan 
een lange tijd niet gezien


Hoogspanning-verdeel-station Graaf vanSolmsweg
deze keer niets geparkeerd of zo


Even droog onder de A59


Bord Engelen in zicht


Hetzelfde viaduct


Ongeluk gebeurd; vangrails in de kreukels


Weer even droog


Detail


Plassen waar je door heen moet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.