zondag 9 april 2023

Zondag kerk en fietsritten

Gisteravond was ik bij het vuur op de Parade, ik sprak daar Pierre, Arjan, Joke, Stephan, Theo en ik zag bisschop Gerard de Korte.

Vanmorgen ging de wekker om 8:30; opstaan douche, ontbijt, berichten, geen tv en vertrek.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat 35 GKV kerk.

De Heer is waarlijk opgestaan kunnen we tegen elkaar zeggen.

Onze dominee Pim schreef in mijn boekje; Pasen Joh 20:1-18 "Jezus laat ons groeien als tuinman".

Diverse ontmoetingen, Bijl(2), Wim, André, Sophia, Frank, Hillegonda en anderen. 

Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Haverlij, Kraanvogellaan, Schoolstraat, Graaf van Solmsweg, Henriëttewaard, Treurenburg, Sluisweg, Hengmeng, Polsboek, Oudaanstede en terug. 

Bij de Sluisweg zag ik iemand van badminton.

Dadelijk rust nog naar de GKN en daarna eten.

Ik voel me verder redelijk goed, minder moe dan gisteren.

Statistieken;
18,05 Km afgelegd.
1:47:20 Opnametijd.
11,88 Km/u gem snelheid bij beweging.
21:07 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1zIn2tHM8paiLYlTicuPdZjC-uDOllhI&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Gisteravond bijeenkomst


Hoek bij eendenkooi vanmorgen


Rondleiding eendenkooi


Draaibrug dicht; wie zou er binnen zijn?


Vutterpad


Kruiskampsingel 567 laatste huis, hogere nummers zijn er niet


Graf is open


Kruis


Rood en zwart 


Café noir is dit volgens mij


Krukjes hier opgeborgen 


Vaas nep bloemen


BBQ waarom hier?


Vaas 


Spreuk Engels 


Omgeving Engelenmeer 


Stuw met brede bek


Lang recht stuk Engelenseweg 


Daliënwaerd 


Eten, drinken en rust


Kraanvogellaan Engelen


Deze hoek zie in uiterst zelden 


Henriëttewaard strakke lijnen


Stukje steigers bij sluis


Omgeving Treurenburg soort uitkijkpunt 


Stukje Sluisweg, links en rechts even groot links fietsers en wandelaars
 rechts snelverkeer niet elke vrachtwagen past denk ik


Plas naam onbekend


Achterkant huis bij water


Meander bassischool heeft niet met
 de Meander flat Kruiskampsingel te  maken
Meander betekend slingerend


Vanaf de Sluisweg

1 opmerking:

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.