zaterdag 15 april 2023

Zaterdag eendenkooi en wandeling

Vanmorgen ging de wekker om 8:00; opstaan vertrek naar de eendenkooi.

Pas halverwege geo app aan gezet.

Aanwezig waren John, Rut, Tim, Jacques, Paul, Alfons, Jan en Joost, geen vrouwen vandaag.

Ik moest allerlei gereedschap en kruiwagens halen voor Jan en Rut.

Ik had cassis bij me en kreeg cake en een koek.

Terug gewandeld via een omweg.

Ik voel me ongeveer redelijk, goed, dadelijk boodschappen, plastic afval en Harm bezoeken.

Statistieken;
1,3 Km afgelegd.
31:30 Opnametijd.
3,63 Km/u gem snelheid bij beweging.
3,83 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1JYXG-Vm49-d4PuReDa4yvzNhHZ0SVMw&usp=sharing


Wandelroute Eendenkooi


Keet, buizen, glasbak, kledingbak, auto
wat ze hier aan het doen zijn weet ik niet


Koeienhuisje of JOP (Jeugd Opvang Plek)


Zicht op A59 en flat


Stukje eendenkooi


Draaibrug wel dicht je kon er omheen lopen
maar deur op slot 
Rut kwam later de deur opendoen
hij was al binnen




Stapel hout voor de openhaard


Water met iets van kroos achtig er op 


Staat er al even


Eerst voor de bevers nu voor de ijsvogels 


Plas in het midden


Detail brug


Rieten wanden 


Bever botten 


Plas bij het midden


Botten van een bever


Ingekleurd geraamte bever


Kruiwagen van Rut


Fluit bij rietschuur


Touw, tassen en zo


Vogelhuisje met verdiepingen 
matjes voor in de pauze


Om rietmatten te maken


Zijkant kooikershuisje 


Mijn cassis


Water en takken 


Stapel hout


Container met gereedschap 


Accu boormachine, boortjes, stukje brug


Kooikershuisje, ik kreeg de sleutel van Rut


Noorderplas 


Bezig met de walkant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.