maandag 24 april 2023

Maandag rustig verlopen

Vanmorgen stond ik al helemaal klaar en toch besloten niet naar de dierenweide Vught te gaan. 

Veel uit kunnen rusten, en uiteindelijk  rond 12:30 op de fiets gestapt.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Sint Teunislaan, Rompertpassage.

Rond gelopen en alleen bij Jumbo spullen gekocht; Energy Mix, sperzieboontjes en vlees.

Terug via de Klokkenlaan, Rompertpark, Eerste Morgen, Eerste Morgendreef, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk nog somatische screening Orthenseweg met Manja. 

Er ging iets mis want net stond Sander van Tzorg voor de deur, terwijl zaterdag Sil al geweest is.

Ik voel me verder wel goed. 

Statistieken;
3,28 Km afgelegd.
22:21Km afgelegd.
11,19 Km/u gem snelheid bij beweging.
15,93 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ASE5UievkOXKWFYMXgggq63xo-TzJxs&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag

+++++++++++++++++++++++++++++


CGK gistermiddag


Klokkenlaan 


Bouw vordert


Cementrum met takkenzooi


Cafetaria de Rompert


Kruidvat 


Uitgebreide kapper


Wierook 


Soort halshawls 


Zwitzal zeep 


Bloemen bij Albert Heijn 


Zeeman oranje mini t shirt 


Blokker


FF Frietje


City Changers 


Kapper


Blokker oranje thara kroontjes 


Zonnebril met blikopener


Potten


Divers


Mob emmer 


Schoonmaakdoekjes


Bos bloemen


Frikandellen 


Boodschappen van vandaag bij de Jumbo Romertpassage


Koffie smaakte goed


Le Mirage


Bruna


Rompert park speel dingen


Vanaf een brug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.