donderdag 20 april 2023

Donderdag bloedafnamepost, Cementrum, Lokerenpassage Adm. Scholing en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker in tweede instantie om 8:58, geen ontbijt omdat ik dacht dat ik nuchter bij de bloedafnamepost moest verschijnen. 

Vertrokken  in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Sint Teunislaan bloedafgiftpost.

Ging verder goed, gauw gebeurd, en de weg over gestoken naar het Cementrum.
Ik zag daar Willem, Cees, André, Jeroen en Jan.

Terug Klokkenlaan,  Polsbroek, Durendael, Lokerenpassage. 

Ik zag daar Tonnie de onderbuurvrouw van mevrouw de Jong, al een paar keer achter elkaar gezien.

Bij de Jumbo alleen een blik erwtensoep gekocht en Mokka Ladies koeken. Toevallig dezelfde prijs €2,59 x 2 =  €5,18. Boodschappenlijstje thuis laten liggen.

Thuis vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik zag daar; Els, Gerco, Mohammed, John, Helen, Bert en Ton.

Daarna Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Orthen, begraafplaats, Ketsheuvel, Schanswetering, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, ben tevreden hoewel het niet makkelijk ging.

Statistieken;
12,75 Km afgelegd.
1:14:14 Opnametijd.
12,38 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,98 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1yCBAhwHg0AxYJemHMgz7-iSzwSvc4-U&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Sint Teunislaan bloedafnamepost


Op het formulier staat bv hoeveel buisjes 


Cementrum


Iets kleur


36mm ring en plastic waar een koek in zat 


Kinderstoelzitje auto (maxi-cosy)


Details


Metalen bakken 


Voorheen ziekenhuisbed onderstel 
kan hoger en lager


Grendel met hangslot 


Buitenbanden 


Speciale tafel met suiker en  melk en zo 


Stukje Klokkenlaan 


Omgeving Noorderplas afval bak aan het legen


Koeken en soep 
Mokka Ladies en Unox Erwtensoep
2 x 2,59 toevallig
Harm en ik beide 1 koek gegeten


Voorheen paardenweide 


Koolzaad begint weer, en gras waar vroeger mais groeide 
kale plek reden onbekend


Woonboten bij rommelig terrein
ik zag een ezel, bokje en schaap 


Hierboven de A59 snelweg, 
belangrijk punt 


Steigers aan de overkant van het water bij de Hedikhuizerweg


Tijdschrift


Kletspot


Pastor Frans Meurkens bij afscheid 


Frans Meurkens heb ik diverse malen ontmoet


Schrift van vandaag


Treinspoor op hoog gedeelte 


Begraafplaats Orthen 


Bij Ketsheuvel; hier ooit binnen geweest


Water bij Ketsheuvel


Schanswetering diverse bootjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.