maandag 10 april 2023

Maandag 2e paasdag binnenstad fiets en wandelroute

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, treuzelde ook veel.

Toch weer ontbijt, berichten en zo en vertrek per fiets.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, station fiets geparkeerd.

Stationsweg, Lepelstraat, Molenstraat Uilenburg, Stadpark Mariënburg, Berewoutstraat, Vughterstraat, Achter de Boogaard, Westwal, over de Dommel, Paleisbrug, Maijweg, Colvenierstraat, Bussen perron, fiets gehaald. 

Daarna Koninginnelaan, Emmaplein, Brugstraat, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bijna thuis zag ik Marjon en André met de hond mijn achterburen.

Ik ben nog wel moe, maar kan straks even rust pakken hoop ik.

Statistieken;
11,19 Km afgelegd.
1:56:49 Opnametijd.
6,95 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,95 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1MInZHqB_dPRkJVErr-hTqSLRkPE3450&usp=sharing


Fiets en wandel route


Omgeving Sint Teunislaan 3 schuine gevels


Cementrum bij rotonde


Rompertsebaan kom hier vaak zonder deze foto te maken


Supercoop Rompertsebaan / Buitenpepersedreef, 


Apart punt voor mij, maar dat zie je er niet aan af


Hij stond er weer


Burger King bij station 


Bussen parkeerplek station 


Onderkant vlaggenmast 


De Draak


Regenboog zebra al redelijk versleten


Wilhelminabrug  Stationstraat 


Mozaïek bankje detail 


Dommel Bolwerk horeca


Binnendieze opstapplek boten 


Veel nummers logica snap ik niet


Detail deur


Stukje Uilenbroek 


Kunst oor, veer, pijl en park 


Westwal 


Vanaf en brug daarachter Essent gebouw


Omgeving Paleisbrug 


Vanaf de Paleisbrug sporen, parkeerplekken en zo


Op de Paleisbrug zicht op bioscoop


Deur onderkant brug


Maijweg onbekend voor mij


Speelgoed


Stukje Maijweg 


Parkeergarage bij station 


Waterval weer inwerking

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.