zondag 2 april 2023

Zondag kerk en fietsrit

Gisteren nog naar de Maaspoorthal Maaszaal bijenkomst badminton vereniging, lopend buffet en pubquiz. Het was lekker en gezellig. 

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 tijd voor ontbijt, berichten spullen uit huurauto halen en vertrek per fiets.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwkampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat 35 GKV kerk.

Ik was er op tijd, veel ontmoetingen, we hadden onze eigen dominee Pim hij schreef in mijn nieuwe boekje; Mat 21:1-11 "Jezus is koning en houdt ons op Hem gericht".

Koffie gedronken en weer onderweg; Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, bankje, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaard, Oberon, Graaf van Solmsweg, Sluis Henriëttewaard, Spuisluis Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Oud Empel, Empelsedijk, Wasweg, De Saren, Burgemeester Godschalxstraat, Geerke en terug.

Bij het Geerke kwamen vader Arjan en dochter Esther mij tegemoet gefietst, wij groetten elkaar. 

Ik voel me verder redelijk goed, straks even eten, rust en naar evangeliegemeente De Deur is het plan.

Statistieken;
17,69 Km afgelegd.
1:48:11 Opnametijd.
11,69 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,31 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1aWEsNYyiHZpZx_FZV1Au4ecXAspKVyU&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Boek van Esther Verhoef 
voornaam en achternaam bekend voor mij 


Stukje bord van Zwietenpark


Een ingang park


Water heeft hier hoger gestaan


Vutterpad


Sligro 


Bijbel, boekje, stropwafels en Bril


Kruiskampsingel 567 hoogste nummer
mooi punt om even te stoppen


2 muziekstandaarden bij orgel vorige keren nog maar 1


Piano, krukje en knielbankje voor bruiloften 


Graf uitgebeeld


Asymmetrisch kruis met mij 


Vaas


Voorzichtig komt er kleur


De Gemeint bij bankje deze keer alleen vorige keer met Piet 


Paarden stal en zo 


Traplift Daliënwaerd 


Holterveste Haverleij 


Metalen stoeltje en zo


Oberon bankje 


School Oberon


Bij sluis Henriëttewaard


Meestal hier geen water




Meanderend 


Spuisluis Crèvecoeur 


Chauffeurscafé Treurenburg 


Maasbouilevard 

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.