woensdag 12 april 2023

Woensdag vader op bezoek, boodschappen en wandeling

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 10:15 tijd om op te staan, berichten, ontbijt en zo.
Mijn vader kwam mooi vroeg.

Samen gefietst richting Lokerenpassage via Maaspoortweg en weer terug met de fiets.

Harm niet gesproken wel gezwaaid.

Gekookt en gegeten, aardappelen, vis, wortels en toetje. 

Daarna gewandeld naar de Harteveldstede, bushalte Maaspoortweg, Landhuizenlaan, Goudesteinstede, en terug.

Statistieken;
2,33 Km afgelegd.
43:21 Opnametijd.
7,18 Km/u gem snelheid bij beweging.
12,57 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1q_wusn8_Pmd81pSJP51gIdvXc7mQ7ys&usp=sharing


Wandel en fietsroute van deze woensdag

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Onderweg naar De Stijl ik heb vroeger gewoond op nummer 8
ook met een deur met een boog


Boodschappen van gisteren 
melk, stroopwafels, knoppers, energy mix en chips 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Krant van vandaag


Bloemist 


Vazen 


Bieren


Kruidvat midden van de Lokerenpassage 


Fruit 


Nog meer


Ananas, meloen en mango


Walnoten


Brillenzaak


Ov-chipkaart oplaadpunt


Bieren


Gang Lokerenpassage winkelcentrum Maaspoort


Shoeby 


Vensterbank bij mij thuis


Rendier


Glas in lood


Gekregen van tante Rina uit Drachten pas


Bushalte vertrekpunt van mijn vader 


Plas bij treurwilg


Opstapplek van mijn vader


Reclame Mac Donalds 


Narcissen


Bord voor kunstwerk Maaspoortweg


Plas bij Maaspoortweg


Vlakbij huis toch kom ik hier niet vaak


Brug waar ik vaak overheen kom


Transformator huisje nog niet zo oud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.