woensdag 5 april 2023

Woensdag fietsrit "de Brand" en omgeving

Gisteren nog naar De Stijl geweest koffie gedronken en zo daarna even bij Harm geweest en gegeten bij familie Jansen gegeten en gewandeld en daarna badminton.

Vanmorgen erg moe, laat opgestaan, uiteindelijk vertrokken. Ik zag bij mijn vertrek mijn achterbuurman André.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Zevenhontseweg, Bruistensingel, van Grobbendocklaan,  Lagelandstraat, Rijnstraat, Maastrichtseweg, De Eenhoorn, Het Sterrebeeld, Orionpad, Mariannepad, Maximakanaal, Empelsedijk, Wasweg, De Saren, Burgemeester Godschalxstraat, Maaspoortweg en Lokerenpassage. Even bij Harm geweest en terug naar huis.. 

Verder een rustige dag hoop ik, vanavond 19:30 kerk vesper.

Ik voel me verder wel redelijk goed.

Statistieken;
19,33 Km afgelegd.
1:47:23 Opnametijd.
12,23 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,91 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1aHOGlBeefumvSLL44FlfkLUpYM_ka9I&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Binnenplaats De Stijl gisteren


Omgekeerde vuurkorf nu tafel gisteren


Kip Madras met rijst en curry
bij familie Jansen gisteren 

+++++++++++++++++++++++++++++


Zevenhontseweg onder hoogspanning


Station oost ruggengraatbrug 


Voorheen zwembad Brabant bad erg lang geleden


Oosterplas


Welke bomen dit zijn weet ik niet


Meertje omgeving Maastrichtseweg


Spuisluis 


Stukje "De Brand"


Wurth


Nieuw pand stond er de vorige keer nog niet


Bij stuwen


Sluis Hintham 


Slagboom gesloten 


Viaduct


Binnenvaartschip 


Diverse richtingen


Verderop sluis 


Sluis 


Sluis Empel


Bomen geknot


Klein meertje (wiel?)


Rechts Oud Empel 
links Wasweg


Paard omgeving De Saren 


A2 rechts A59 


Maaspoortweg kunst 


Vlakbij huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.