vrijdag 21 april 2023

Vrijdag OAD Vught, wandeling, fietsrit, markt 't Stoepje en Jumbo

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 opstaan, ontbijt, berichten en zo.

Vertrokken in zuidelijke richting Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Brugplein, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, Bosscheweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, Kettingweg OAD.

Ik had te maken met Harold, Ron, Driek, Henri, Ryan, Jorn, Yorik en anderen.

Deze keer 38 zakjes gevuld met 20  grote beugels afgeteld is 760 beugels gedaan.

Deze keer ook een kleine wandeling gemaakt van ongeveer 1 kwartier.

Op de radio geluisterd naar o.a.  the Blues Brothers, Phil Collins en Danny Vera.

Daarna Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlaan,  Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan pauze.

Bij de Bossche broek fietste Rut van de eendenkooi mij tegemoet, we groetten elkaar.

Bij de Pettelaarseweg zag ik Sjors weer.

Thuis even wat spullen gehaald en vertrokken 

Plastic afval ingeleverd, bij Harm geweest, Jumbo, bij 't Stoepje zag ik Roelina, Walter en Patrick  Aleida net gemist.

Terug via Lokerenpassage, Eimeren, Maaspoortweg, Cartils, Neercanne, Oudoverstede, Oudaanstede en thuis.

Bij haar huis zag ik Ria van Willem.

Statistieken;
21,31 Km afgelegd.
1:53:15 Opnametijd.
12,68 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,01 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Y2_YkQ-GZ4sqps8qI-Ssc7sFT80-PDs&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Klokkenlaan bouwplaats


Nieuwe reclame


Koningsweg 101 


Paleisbrug


Photoshop stedenwand 


Vistrap woest water hier stuwen in de buurt


Diverse richtingen omgeving Postweg Vught 


Vught Maurickplein plek met historie 


Leeuwenstein narcissen en fontein 


Groene dakpannen zie je niet zo vaak 


De Ring Karwei


Pallets met karton om dozen van te vouwen


Lege flessen op pallet 


Nieuw karwei, misschien iets voor de volgende keer


Potten op pallet, wagen in hoogte verstelbaar 
 

Kleine beugels voorraad zat


Lage kunststof dozen van Overtoom, ik tel er 13
 

Pennen met vlaggetjes om in een boek te plakken


Mijn werk 20 grote beugels aftellen, 
deze keer geen afval, wel een paar kromme 
kon ik recht buigen.


Apparaat om zakken dicht te sealen met warmte 


Plafond 


Pauze 2 snickers en koffie 


Koffiezetautomaat ik pak altijd koffie met melk en suiker


Kunststof verpakkingen 


Wandeling nooit eerder geweest


Bomenlaan


De Boogerd


Citroën 2CV zwart ook lelijk eendje genoemd
Bij Parklaan Voorburg


Mijn werk beugels inpakken


Kapelaan Koopmansplein

Geen foto van de boodschappen gemaakt; 
Paksoi, Frambozen vla, Hero Cassis, Tuc kaas, 
stroopwafels,  tartaar rund, aardappelen, samen €11,11.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.