dinsdag 11 april 2023

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en fietsrit

Dit bericht bij Facebook vergeten te plaatsen, hier ook een update.

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 tijd voor ontbijt, berichten en zo. Voor 8:15 zat ik op de fiets.
Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Het was erg rustig; ik zag Els, Ilona, Bert en Ton(2).
Verder gegaan met Word, en voor de thee en koffie gezorgd.

Daarna Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bij de Orthenseweg zag ik Sies, ondertussen bij De Stijl weer. Verder zag ik daar York, Ronald, Peter, Wisse, Danie en Joke.

Na De Stijl naar de Lokerenpassage via een omweg gereden. Harm gesproken en mevrouw De Jong, Tonnie en Mary.

Ik voel me verder redelijk goed, hierna rust, eten, bellen en vanavond badminton.

Statistieken;
11,79 Km afgelegd.
1:06:38 Opnametijd.
12,70 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,84 Km/u hoogste snelheid.


https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1cgvIWvALfPiF-GFLjNYkS07ZqdXNUJM&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Vlakbij huis iets met buizen en graven


Plas bij Noorderplas


Windmolens en voorheen paardenweide 


Woonboten en rommelig terrein Maasoeverpad


Graaf van Solmsweg plas bij gemaal 


Hoogspanning bij silo's en vrachtwagens


Graaf van Solmsweg en Rietveldenweg 


Hedikhuizerweg staat er weer


Deze ook weer


Adm. Scholing kunst


Lamineerapparaat 


Tijdschrift


Theedoos andere ruimte Demarrage 


Mijn schrift van vandaag


Chocolade 


Lasagne en zo


Sierraden


So Low niet binnen geweest


Kippiepan


Box bluetooth 


Elektrische step 


Mixers


Koffie apparaten 


Epileer apparaten 


Air Fryer 


Wijn kurk doppen


Dranken


Pruimen 


Witlof


Big Bazar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.