dinsdag 18 april 2023

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 ontbijt en zo, lastig maar het is gelukt om op tijd op de fiets te zitten. 

Ik zag mijn achterbuurman André met hond.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik had te maken met Ilona, Els, Prisca, Bert, Remco en anderen.

Daarna Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage daar rond gelopen. Bij de Hema binnen geweest en de Expert maar niet binnen bij  de So Low en Big Bazar. 

Daarna Kooikersweg,  Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Hierna nog naar De Stijl, Lokerenpassage, boodschappen, Harm, koken, eten, bellen, badminton en berichten.

Op de mat lagen formulieren voor bloed prikken, dan kan ik een afspraak maken.

Ik voel me verder redelijk goed.

Statistieken;
11,03 Km afgelegd.
1:04:46 Opnametijd.
11,96 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,05 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1HfU9-jTH_OY8EsyT8-UxGjrVvVmpySo&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Noorderplas en plas er voor; grondwaterpeil is goed waarschijnlijk 


Bramen omgeving Omron en Maasoeverpad 


Weilanden bij Maasoeverpad A59


Rommelig terrein deze keer geen dieren gezien


Weg loopt iets omhoog


Boerderij Graaf van Solmsweg 99


Bij gemaal Graaf van Solmsweg
onder hoogspanning 


Baac en Barten en andere bedrijven


Hedikhuizerweg DHL bus en vrachtwagens geparkeerd


Tijdschrift 


Kletspot


Helftheuvelpassage ReBrown horeca en vaas met bloemen


Hema oranje kleding 


Binnen nog meer feestspullen 


Fietsbel


Bandenplakdoosjes


Schuursponsjes 


Wang en en lip kleurtjes 


Plakletters 


Kleding winkel 


Voor de toiletten heb je een muntje van €0,50 nodig


Chocolade 


Expert tv's en huishoudelijke apparaten 


Snoer


Koptelefoon niet goedkoop 


Tefal airfrayer 


Mobiel telefoon winkel 


Bruna had ik niet nodig


Aardbeien 


Brugplein gele gevel rechts voorheen Brabants Dagblad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.